Geoblog.pl    tommer    Podróże    Brazylia, Paragwaj, Argentyna, Urugwaj, Brazylia - w koło Maciusiu :-)    Buenos - dzien IV i chyba ostatni - jutro wyjazd

Buenos - dzien IV i chyba ostatni - jutro wyjazd

Argentyna
Argentyna, Buenos Aires

Od samego rana: raz do przodu, raz do tyłu :-) Walczymy z bankomatami, kursami, brakiem autobusów itp. itd. W nagrodę mamy bardzo gorące przedpołudnie i południe, po prostu lampa. Jutro popłyniemy sobie statkiem - mamy taką nadzieję, ale wiecie jak to jest, plany, plany...

Wybrałem kasę w końcu. Kupiliśmy w Buquebusie bilety do Colonii, dużo ludzi. Bilety A143x2.

Potem pojechaliśmy do La Boca abusem 130. Idziemy na stadion Boca Juniors, robimy foty. Potem jemy w pobliskim barze kibica. Bardzo fajny, cały żółto-niebieski, czyli w kolorach klubu Boca Juniors. Przed wejściem do stadionu odbite stopy piłkarzy, m.in. Maradony. Diego ma też cały pomnik w muzeum CABJ. To jego macierzysty stadion, tutaj się wychował.

Potem mijamy kolorowe domki w dzielnicy, wszędzie grają tango, nawet w sklepach. Gabi chodziła jak zaczarowana.

Przegraliśmy zdjęcia w cenie A40 za 4 dvd i godzinę pracy. Idziemy na frapuccino A2x15.

Próbujemy na koniec dnia zwiedzić cmentarz w dzielnicy Recoleta, ale jest już zamknięty.

Wieczorem wracamy do Milongi z buta. Jemy po drodze empanady w cukierni. W domu duuużo piwa. Nie mogę zasnąć.

Aga i Rafał
Aga i Rafał - 2011-01-25 19:22
Cześć Łosie Wędrowniczki!!!!!
Coś mało tego tango w mieście tango :( Grzejcie tyłeczki w ciepłym kraju, bo u nas zimno i szaro!
Całusy!

GABI
GABI - 2011-01-26 00:13
Dopiero wczoraj pojechalismy do dzielnicy La Boca i tam chodzilam jak zaczarowana. Jednak boskie Buenos. Z kazdej kafejki, sklepu tango leci i tancza, tak jak wyobrazalam sobie. Wlasnie w tej dzielnicy jest tak jak chcialam zeby bylo. OBLEDNIE!!! A dzisiaj juz pisze z Urugwaju.
Dop Buenos jeszcze wroce!
Mam nadzieje ze z wami

Siostra
Siostra - 2011-01-31 22:04
Pozdrowienia kochani. Wpraszamy się na sławna już caipirinkhe po powrocie. Czekamy na was z niecierpliwością. Uważajcie na siebie, bo coś te kradzieże często się zdarzają. Słoneczko mamy nadzieje, ze grzeje.

Gabi
Gabi - 2011-02-04 14:21
Zapraszamy na caipirinke, juz zdazylam sie nauczyc robic dobrze. Sloneczko jest. Calusy dla Was

tommer
Tomek Meroń
zwiedził 21.5% świata (43 państwa)